پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225822
نادر امپراتور ترکاند!
تاریخ انتشار : 1395/05/16 17:45:36
نمایش : 1221
سرمربي صنعت نفت آبادان حالا خوشحال‌ترين مربي ليگ شانزدهم در پايان هفته سوم ليگ برتر است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، صنعت نفت آبادان با شکست استقلال در تهران،‌ شگفتي بزرگي خلق کرد و قبل از شروع روز دوم از هفته سوم بازي‌ها به صدر جدول رده‌بندي رسيد. همين موضوع بهانه‌اي شد تا با نادر دست‌نشان به مصاحبه بپردازيم. سرمربي طلايي‌پوشان آباداني در خصوص بازي گفت: همه مردم ديدند که ما چقدر براي کسب برد شايسته بوديم.

وي افزود: طبيعي است که بايد برابر تيم بزرگ استقلال آن هم مقابل هوادارانش در ابتدا با احتياط بازي مي‌کرديم، اما هرگز اين‌طور نبود که اسير تيم حريف باشيم. در واقع ما کار خودمان را انجام داديم و توانستيم در نيمه اول حريف را متوقف کنيم.

سرمربي صنعت نفت آبادان ادامه داد: در نيمه دوم شرايط تغيير کرد و بازي شکل ديگري گرفت. حملات استقلال بيشتر شد و آنها دروازه‌مان را باز کردند، اما به بازيکنانم تبريک مي‌گويم که هرگز روحيه‌شان را نباختند و از زماني که دستور حمله را صادر کرديم، شرايط بازي را تغيير دادند. در نهايت هم مزدمان را گرفتيم و با سه امتياز به خانه برگشتيم.

دست‌نشان در مورد احساسي که پس از کسب برد داشت، گفت: خيلي خوشحالم و خدا را شکر مي‌کنم که به ما عزت داد تا در چنين بازي مهمي برنده باشيم. شايد باورتان نشود، مردم آبادان تا ساعت سه و چهار صبح با من تماس مي‌گرفتند تا تبريک بگويند. آنها خوشحال بودند. اصلاً آبادان تا صبح نخوابيد و مردم بيرون از خانه جشن گرفته بودند. اين مسئوليت بزرگي را بر دوش ما مي‌گذارد.

وي در خصوص بازي دادن در دقايق پاياني به رضا نوروزي و تغيير نتيجه بازي، تصريح کرد: همه مهاجمان ما بازي خوبي را پشت سر گذاشتند و خواسته‌هاي ما در خسته کردن خط دفاع حريف را برآورده کردند. سپس ميلاد جهاني و رضا نوروزي را که هر دو مهاجم بودند به بازي فرستادم و نتيجه‌اش را ديديد. نوروزي هنوز به صورت صددرصد آماده نيست و بايد کمتر بازي کند تا به فرم عالي برسد، اما جهاني بازيکن تأثيرگذاري بود و پنالتي را گرفت. همين تعويض‌ها ما را به برد رساند.

دست‌نشان در پاسخ به اين پرسش که برد مقابل استقلال يک جرقه بود يا اين موفقيت‌ها ادامه مي‌يابد، گفت: اين جرقه نبود، يک انفجار بود! مطمئن باشيد چون نفت تيم بزرگي است،‌ به بزرگي خود ادامه مي‌دهد. ما در هفته اول مقابل صبا در قم مساوي گرفتيم و در هفته دوم تراکتورسازي با آن همه بازيکن مؤثري که دارد را متوقف کرديم. مطمئن باشيد جرقه‌اي در کار نيست و تيم شايسته من،‌ به کارش ادامه مي‌دهد.

وي ادامه داد:‌ من فقط اميدوارم کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي عملکرد شاگردانم را ديده باشد و آنها را به تيم ملي دعوت کند. سال‌هاست که باشگاه صنعت نفت به تيم ملي بازيکن داده و کارخانه‌اي بوده براي کمک به فوتبال کشورمان. دعا مي‌کنم حالا که تيم‌مان با موفقيت به راهش ادامه مي‌دهد، بازيکناني در تيم ملي هم داشته باشيم.

سرمربي صنعت نفت در خصوص لقب «نادر امپراتور» که از هواداران اين تيم گرفت نيز اضافه کرد: اين لقب را سال‌ها قبل در قائمشهر و رشت به من دادند و بعد از شمالي‌ها،‌ حالا خوشبختانه جنوبي‌ها نيز اين لقب را تأييد کردند. با اين حال من همان نادر هستم و مي‌خواهم فصل خوبي را با تيم شايسته‌ام پشت سر بگذارم. از مردم آبادان و همه طرفداران صنعت‌نفت هم سپاسگزارم که هواي من و بازيکنانم را دارند.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html